Blogger Layouts
Heyy you ! Welcome to my "sakai" blog . My life my RULE :') If you hate this , you can choww from here baby .

the end of the story

yeah !
break lagi
LOL
macam bodoh

sedih ,, err agak ahh
maybe aku dgn dy smpai sini ja
aku pasrah
aku redha
#saja buat terok ,, haha

aku dah agak benda ni akan jadi
lambat atau cepat ja
^^
aku saja bt perangai ,, nak tngk dy bole tahan dak
last last ,, aku kena balik
amekk !
plan tak jadi
nyesal bt perangai dulu
tp ta bole pusing masa dah kan kan

weyh ! aku harap hg bahagia
AMIN :)

#ramai bahagia ann aku break ngn hg
aku jugak tak <-- abaikan

ATTENSION PLEASE !
#post post kat bawah ni tada kena mengena dgn yg hidup atau mati
#aku malas delete ,, acc tamau delete sbb nanti KURANG lha aku punya post :)
lagi lagi ?

aaa ,, errr ,, BYE :)

No comments:

Post a Comment