Blogger Layouts
Heyy you ! Welcome to my "sakai" blog . My life my RULE :') If you hate this , you can choww from here baby .

Hati mulai retak

Assalammualaikum :')

Baru bangun tidur ,, haha
Dengan muka seposen menghadap skrin sambil mengharap Mr.S online .
Yeahh ! Rindu dia gilaa .
Tapi dia rindu aku takk ?
Every second dia dalam otak aku , sampai kadang-2 rasa macam tanak fikir dia .
Tapi aku tak bolehh ,
Aku nak aku dengan dia macam dulu-2 .
Kalau tak online dalam masa yang sama ,, kami still message jugak .
But now , kena tunggu dia online , hmm .
Kadang-2 aku nmpak dia nak dekat chat list ,
aku just tengok and harap dia IM aku ,
tapi dia hilang macam tu ja .
Setiap kali tu jugak aku nangis sebab menyesal aku tak IM dia .

Kalau tak bukak profile dia tak sah la kann ,
tapi sesetengah status dia buat aku sentap .
Tau aku buat apa time tuu ?
Tarik nafas then senyum sambil kata dalam hati , dia sayang aku :)
Mungkin tu semua autaa tapi aku harap ia FAKTA yang dia sayang aku .

Ada satu status dia ,, Search new girl .
Aku just mampu senyum ,, maybe aku dah tak layak untuk dia .
Siriusly ,, kalau benda tu boleh buat dia bahagia aku rela .
Aku akan happy kalau dia bahagia , walaupun hati agak sakit .

Kelemahan aku : Aku cepat sayang someone tapi susah nak benci someone :/

#k byee ,, nak sambung menunggu .

No comments:

Post a Comment