Blogger Layouts
Heyy you ! Welcome to my "sakai" blog . My life my RULE :') If you hate this , you can choww from here baby .

anak sedare bitch !

hg mmg dari golongan bitch kan minah ?
sial ahh !
athirah othman ,, hg layak duduk dalam longkang je lha
aku tak cari pasal dgn hg pun
then suka hati hg ja tuduh aku maki hg bohsia
aku ta penah kata hg bohsia ,, tp aku still ingt membe aku yg kata
btw cerita tu dah berhabuk lha !

aku unfren dgn hg berkurun dah
thats mean aku tak contact hg pun
tiba tiba hg dok p crita kat cousin hg kata aku maki hg
ouh please laa
cousin hg dok p crita kat aiman pulak
awat ta bt banner kata aku maki hg ?

hg nak apa weyh sebenarnya ?
nak aiman ?
hg nak dy , hg bt la cara elok
tayah dk bt keja kotoq semata mata nak dy
dah tu aku terlibat sekali
middle finger utk hg !

hg nak aiman simpati kat hg ?
mcm tu ?
maruah tadak ka ?
sedar ar hg tu perempuan bukan laki

aku wonder knp hg perlu guna nama aku
sbb hg takut aku couple balik ngn aiman ?
then hg bt crita supaya aku ni perempuan tadak adab ?
seriously hg perempuan paling bengong kat dunia..
hg bt mcm tu bukan tunjuk aku tadak adab tp tunjuk hg perangai mcm pelaq !

antara aku dgn aiman dah tadak apa apa
so hg nak dy hg tackle cara elok
hg tuduh aku maki hg lagi
sumpah aku akan maki hg smpai hg nangis
fuck you athirah !!!





No comments:

Post a Comment