Blogger Layouts
Heyy you ! Welcome to my "sakai" blog . My life my RULE :') If you hate this , you can choww from here baby .

ceritera saya -..-



hello !!
first ,, aku rindu gila my blog niyh 
so busy , ta sempat update pun blog .
last aku update time aku baru clash ngn aiman :)
nak dekat sebulan jugak lha , btw im back !

first thing aku nak story is bout RAYA xD
even da lama ,, but still syawal right ?
who care ,, this blog is mine ~
first raya , just raya rumah couse adik adik mak raya rumah sekali maktok .
so kita beraya ramai ramai di rumah aku
penat bhaii ,, tp best :)
baju raya aku purple tahun ni <3
second day , adik beradik belah mak aku semua balik perak
my kampung halaman !
melawat segala rumah tok , mak , pak dan lain lain.
at last 2 pg baru smpai rumah ,, mak aku lha suruh stay je perak tanak .
third day , balik kampung ayah .
hari hari lain just melepak sana sini :)

#cerita raya dah habis ,, panjang nak cerita tp dipendekkan je .

*******************************************************************
AKU , DYA DAN DYA

now ! pasal cerita diri aku dan dya dan mereka ^^
first ,, aiman amaluddin zamri
aku couple ngn dy da lama tp kami break beberapa hari sebelum raya
sedih ?? tuhan je tau time tu .
aku rasa bersalah gila ngn dy .
im so sorry !

second ,, muhammad danish
lepas je aku break ,, aku tada sapa kebetulan time tu dy mcg aku
aku tension time tu , so aku amik keputusan couple ngn dy .
dengan danish ,, kami tahan just dalam seminggu .
alasan nye sbb aku stay jauh .
kedah , pahang , mmg la jauh ann .
so kami clash lha .

third ,, edwin soon
sama kes mcm aiman & danish .
time tu aku tngh mcg dy ,, then danish mcg kata break .
so aku pun cerita lha kat edwin .
mcg punya mcg kami couple
dy satu skola dgn aku .
tp membe aku sorg ni suka dy , bnyk kali jugak ar gadoh .
dlm seminggu lebih cmtu kami break .
*dy chinese tp handsome ouh :)

fourth ,, ikhmal haziq
aku baru couple ngn dy td .
haha xD
kami kawan acctually , dy skola ngn aku
tp sekarang dah pindah .
harap harap yg ni kekal , AMIN .

P/S ,, mesti ingt aku ni playgirl ann ,, ikut korg lha nak judge aku cena , tp aku tau apa yg aku buat :) hati aku da slalu dipecahkan oleh lelaki . membe aku cakap jgn give up , just enjoy , kalau clash anggap ja thats guy not for you , hav another guy waiting for you . 

**********************************************************************

lelaki yang pernah hadir dalam hidup saya :)

# Muhammad Syafiq
# Muhamad Musyrif
# Muhammad Amin
# Megat Syaiful Asyraf
# Syafiq Syazwan
# Azzem Syazwan
# Muhammad Syauqi
# Aiman Amaluddin
# Muhammad Danish
# Edwin Soon
# Ikhmal Haziq

*********************************************************************

MY PICTURE ,, RANDOM ^__^





 time aku tngh baring dlm keta ,, otw g perak


 aku suka bt keja gila ,, so inilha aku :)


thats my maktok ,, time ni ada dekat rumah toksu di taiping 


 my cousin ,, baru darjah 4 , cute kan ?
nabiha :)


 me with my lovely cousin ,, insyira ^^


 insyira with my little brother , danial


 ketika saya bosan 


 again with insyira 


 danial sdg busy mengira duit raya 


 ketika menunggu kawan yg tidak dtg2


 lovely fren ,, aina with haifa :)


 saya dan ainaa ...


 bila bila sajaa


 pagi pagi buta ,, muka mamai = =''


 anak sedare ,, marsya adriana dgn adiknya , arman aqil


 otw balik kampung ayah


 menjaga si comel marsya


 selalu di hati saya 


 :)


 strawberry <3


marsya adriana xD


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 huduh ,, k bye :)


 aku pegi beli danial , haha

 balik dari tesco


 waiting for my dad 


 i wish someone gift me bear like that ^^"


 balik dari beraya


 parents sembang dlm rumah ,, aku di luar rumah


 im happy ^-^

No comments:

Post a Comment