Blogger Layouts
Heyy you ! Welcome to my "sakai" blog . My life my RULE :') If you hate this , you can choww from here baby .

my destiny

assalammualaikum :)

aku baru balik dari jamuan raya & pesta tanglong dekat taman aku
kepenatan ~

bukan tu aku nak story 
this about my sayang lah :)
ikhmal haziq

first thing ,, aku risau kami tak tahan lama
aku ni staii merajuk then aku biarkan ja
tp org yang aku merajuk tu ingt aku still merajuk
haish 
sebab apa aku merajuk ?
sebab ,, aku dengan excitednya nak bt reletionship dgn dya .
aku pun gtau lha satu satu cena nak hide dari mak dya
last last dya boleh kata
"x yah la kowt"
"nnt rmai yg bising"
honestly ,, aku terasa weyh
hg sirius ka couple dengan aku ni ?
kalau just nak main main ,, blah dari hidup aku
aku dah ta larat jadi mainan laki dah

aku keliru sama ada hg sirius ke tak 
hg still suka wuddatul sulwani ka ?
benda tu sentiasa ada dlm otak aku ..
kalau hg suka ,, aku nak tarik diri
tadi pun ada budak taman aku sorg kata aku playgirl dah
tp aku just senyum ,, aku ta bole salahkan depa
depa tatau sebab apa ann

kalau aku bole pusing waktu
aku nak pusing time skola rendah
dulu aku ganas ,, ta kesah dengan image aku
enjoy ja time tu :)

tadi time aku lepak lepak , membe aku ungkit nama aiman
dya tnya apa kes hampa ni
aku tersentak
sebab nama tu aku dah try stat padam
apa guna simpan nama org yg dah lupa kita
hmm ,, dah la , aku tanak cakap pasal dia
aku fikir dia ,, then dia happy p sana p situu

ikhmal haziq ,, even dulu kita kawan
yang tada lansung perasaan each other
aku mula kenal hg time pancaragam
hg main base & aku main drum
i miss that moment
btw ,, nak tau satu secret
aku tak suka pun abg hg
aku sajaa ja xD

aku mula sayang hg
please jangan permainkan aku mcm ex aku sebelum ni
andai kata hg mmg tak sirius dengan aku ,, lepas hg baca ni
break dengan aku
tapi aku harap takk 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

sayasayangawakketatketat
ikhmalhaziq :)


No comments:

Post a Comment